اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

میخوام جورابمو در بیارم....

1391/9/19 11:11
نویسنده : مامان سحر
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگر پسری خودم

امروز داشتم درس میخوندم،تازه شروع به درس خوندن کرده بودم(آخه امتحانام نزدیکه)

که یهو دیدم یه صداهایی داری از خودت تولید میکنی.وقتی نیگات کردم کار از گذشته بود وداشتی جوراباتو میخوردی.....قهقهه

این اولین باری بود که جورابتو از پاهای کوچولوت در آوردی،معلومه که شیطونیهات داره شروع میشه.....هوراهوراهوراهوراهورا

توجه کنید یه لنگه تو دهن ویه لنگه دیگه کنارش.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بنیتا
19 آذر 91 13:57
وای عزیزم کارات دقیقا مثله بنیتاست..فقط اون عاشق اینه که کفشاشو از پاهاش دربیاره و بخوره!
مرجان مامان آران
20 آذر 91 17:23
انگار همه بچه ها عاشق پا خوردنو جوراب خوردنن عزیزدلممممممممممممم خیلی نازی خاله جوننننن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 آذر 91 19:19
مامانت چیزی بهت نداده بخوری خاله؟؟؟؟؟
آیدین و مامانیش
21 آذر 91 15:28
سلاااااااااااااااااام کوچولوی دوس داشتنی
جورابات خوشمزه اس خاله؟
راستی خاله شما فقط یه روز از آیدین من کوچیکتری آیدین من 20 اردیبهش امسال اومدپیشم
بووووووووووووووووووس
مامان مهربونش اجازه میدی پسمل نازتو لینک کنم با هم دوس شیم؟


آره حتما
مامان تارا
25 آذر 91 18:47
آخی سحر جون درسا رو ول کن بچه از گشنگی الان خودتم میخوره

میگم دوتا بچه و درس خوندن و کارای خونه و.... چطوری دوام میاری سختت نیست؟

منکه هرکاری میکنم نمیتونم به بچه دوم فکر کنم آخه به نظرم خیلی سخته؟


آره خیلی سخته بعضی وقتا 10 روز از خونه بیرون نمیرم....می پوسم
مامان شهراد
26 آذر 91 20:17
سلام عزیزم. چه پسر بانمک و شیطونی. ماشاالله بهش.
مرسی که لینکمون کردین. من قبلا چون دنبال شهرادها بودم وبلاگ خواهرزاده ی نازتونو دیده بودم و حتی دو تا از عکسای کوچیکیشو ذخیره کرده بودم، چون به نظرم شبیه شهراد خودم اومد. راستی به مامان شهراد بگید آپ کنه، واسشون قبلا پیام گذاشتم...


مرسی.. مامان شهرادی امسال سرش خیلی شلوغه...معلمه ودو شیفت کلاس داره وقتی هم که میاد باید به شهراد برسه....