اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

لحظه لحظه های انتظار

1390/12/18 13:46
نویسنده : مامان سحر
1,539 بازدید
اشتراک گذاری

                       ((   یا حق  ))                                                 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

در آن نوبت که بندد دشت نیلوفر به پای سرو کوهی دام

تو را من چشم در راهم

مناز یادت نمی کاهم...

فرشته کوچولوی مامان,چشم براهت نشسته ام تابیایی وبا خودتاز دنیای نور سبدی از شادی ومهر بیاوری.

ای مهربان من بیا تا شادیهایمان را با تو تقسیم کنیم.

 

                                شکلکهای جالب و متنوع آروین       

چه لطیف است حس آغازی دوباره وچه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...وچه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن...چه اندازه شیرین است روز میلاد...روزی که تو آغاز شدی!

فرشته ی مهربان مامان بیا وبا آمدنت خانه ام را نورا نی کن.

بیا وبا گرمای وجودت خانه مان را گرم کن!

 وقتی بیایی اتاقت را ستاره باران خواهم کرد....

 بر بالهای بادکنکفرشته مهربان مامانبر بالهای بادکنک

خدایا دوست دارم باردیگر مادر باشم عشق بورزم واز اعماق وجودم عشق را نثارت کنم.

مهربون کوچولوی من هر روز صبح برات شعر می خونم تا از همین الان بدونی باید با شعر

 وداستان زندگی کنی ... عروسک خوشگل من مخمل پوشیده

                                          تو   رختخواب  مخمل  آبیش  خوابیده

                                        www.smilehaa.org

                                         www.smilehaa.org

                                         www.smilehaa.org

                                         www.smilehaa.org    

                                         www.smilehaa.org  

                                         www.smilehaa.org

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

این روزا سرگرم تدارکات اتاقت هستم عزیزم البته اتاق تو وسورنا جون کمی تغیر وتحول دادیمش....

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا محمد
15 اسفند 90 18:28
هنوز نیومده وارد دنیای دیجیتال شدی!!! فکر کنم باید اسمت رو دی جی اهورا بزارم...سالها طول میکشه تا بتونی این مطالب رو بخونی...ولی همیشه :
بابایی دوستت داره


قربونت برم بابا محمد که اینقدر باحالی
بابا محمد
18 اسفند 90 13:49
مامان جون بعضی وقتها که دلم برات تنگ میشه میام وبگردی حال وهوام که عوض شد میرم می خوابم به عشق تو
بابا محمد
18 اسفند 90 13:51
دوباره دلم برات تنگ شد
بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:07
با سلام .وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما


از دعوتتون متشکرم حتما" سر میزنم ونظر میزارم
شهراد شیر کوچولو
14 فروردین 91 18:07
یا الله....
من اومدم
بلید کنال
اهو مال خودمه ها...
دوستت دالم اهولا ....


باشه مال خود خودت البتهکار خدا رو چه دیدی اگه دخمل بود مال خودم
مامان دو دسته گل
2 خرداد 91 15:16
انشاالله خداوند به شما فرزندی صالح وسالم عطا بفرماید امین یا رب العالمین