اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

یک شب رویایی

1391/1/14 16:44
نویسنده : مامان سحر
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شب بود یک شب بی نظیر ورویایی

مهربون مامان دیشب اومدی تو خوابم مثل یه فندوق کوچولو بودی..کنار تختم خوابیده بودی ومن با اشتیاق نگات می کردم اینقدر ملوس بودی که دلم می خواست بخورمت...

قبل از خوابیدن خیلی به تو فکر کردم .از خدا خواستم تا خوابتو ببینم .آخه خیلی دلم برات تنگ میشه.

خدای مهربون من ممنونم از اینکه آرزوم رو برآورده کردی ومنو به یک رویای فراموش نشدنی دعوت کردی...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

تا قبل از اینکه 4ماه بشی وشروع به تکون خوردن بکنی نمی تونستم باهات ارتباط برقرار کنم..همیشه به خودم میگفتم که آیامی تونم هیچ بچه ای رو مثل دادا سورنا دوست داشته باشم...نمی دونستم که این عشق روچی جوری باید قسمت کنم وفکر می کردم سختترین کار دنیاست...غافل از انکه خدا هست در اندیشه ی ما...بله وقتی که تو بطنم شروع به تکون خوردن کردی کم کم محبت خاصی در قلبم نشست..

وهمچنانکه بزرگتر میشوی این عشق بیشتر میشه..البته وابستگیم به سورنا صد چندان شده وپسر ارشد مامان خیلی محبتش را به من بیشتر کرده...

خدایا چنان کن سرانجام کار

                                         که تو خشنود باشی وما رستگار

 

کم کم به عید نوروز نزدیک می شویم .من کم وبیش مشغول خانه تکانی هستم .البته کار سنگین نمی تونم انجام بدم امابهر حال باید تا چهارشنبه سوری خون تر تمیز باشه وما وسایل غیر قابل استفاده مون رو آتیش بزنیم واز روش بپریم وبگیم ((زردی من از تو   سرخی تو از من))..

مرغ وخروس واردک       مثل گل قاصدکشکلکهای جالب و متنوع آروین

با یک سبد عروسک      به همه میگم :عید شما مبارک

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

قند وعسل مامان تو سال 91 به دنیا میاد امیدوارم که سال خوبی در کنار خانواده ی مهربانم داشته باشیم.خدایا در این سال جدید سلامتی و موفقیت همسر مهربانم پسر گلم سورنا و فرزند در راهم را از تو می خواهم. از تو می خواهم به من شادابی وصبر بدهی تا زندگی را برای خانواده ام زیباتر کنم..

نوروز باستانی را بههمه ی دوستانم تبریک می گویم .با آرزوی سالی خوش وپر بار برای شما عزیزان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یا حق
20 اسفند 90 7:59
عید شما هم مبارک امیدوارم به زیبایی خوابت برات تعبیر بشه.وبه دل خواسته ات برسی
بابا محمد
20 اسفند 90 8:02
عسل بابا حالا دیگه فقط تو خواب مامانی میای
نفیسه
21 اسفند 90 7:56
سلام عزیزم ، امیدوارم فرزندت صحیح و سالم و خوش قدم باشه


متشکرم عزیزم
دادا سورنا تقدیم می کند
23 اسفند 90 15:27
سلام چطوری ؟ فکر کنم اون تو داری دهانشویه قر قره می کنیآخه چقدر تو وول میخوری من بعضی وقتا دستمو میزارم رو شکم مامانی وتو تکون می خوری:
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
14 فروردین 91 18:10
عزیز دل خاله
هنوز نیومده مارو به خودت وابسته کردی
دوستت داریم
منتظریم که بیای ولی به موقع


مرسی خاله جونی مهربونم...
مامان نادیا و نلیا
15 فروردین 91 11:46
به امید خدا به سلامتی به دنیا بیاد....خدا واستون حفظشون کنه همینجور سورنا جون رو ....اسم خیلی قشنگی براش انتخاب کردین...
به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم


ممنون از لطف شما .خوشکلای خاله رو از طرف من ببوس