اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

در این 2ماه...

1391/4/24 16:26
نویسنده : مامان سحر
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،من اومدم با یه عالمه عکس...

اهورا  جون 1روزه

اینجا اولین روزه که گلپسرم پا به عرصه وجود نهاده...

اولین هدیه بابا محمدماینم یه دسته گل برا ی مهربون بابا...بابای دوستت دارمماچ

هنوزم 1روزمه...نی نی ها دوستتون دالم

اولین باری که رفتم مطب دکتر عنایت برا چکاپ...3روزه

وقتیکه داداسورنا رو دیدم...عاشقتم پسر...زبان

تازه رسیدم خونه هنوز عرقم خشک نشده که ...توجه(لباسمو چقدر برام بزرگه)

عاطفه ی پدری...

وآرامش در آغوش مادر...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ادی دوست همیشه وفادار
24 تیر 91 16:39
تو اون داداشت خوب تو دل همه جا باز کردین وروجکا دوستتون دارم
مامان جونی
26 تیر 91 10:19
سلام.ستیلا،شاهزاده کوچولوی من با لبخند یک فرشته میزبان شماست.
مامان امیرحسین
26 تیر 91 19:04
مبارکههههههههههه وای چه پسل نازیهههههه کلی بووووووسسسس
الهام مامان لنا
3 مرداد 91 0:17
الهی چه گل پسر نازی مثل داداشی خوشگله
مرجان مامان آران
9 شهریور 91 11:39
عزیزممممممم خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به ماهم سری بزنید


مرسی عزیزم
مامان هانا
18 مهر 91 15:29
همون طور كه قول دادم اومدم خدا براتون نگه داره بچه هاي نازي دارين من شما رو لينك كردم


مرسی امیدوارم دوستای خوب بمونن
شهراد
1 آبان 91 22:01
عشق خاله دوستت دارم خوش اومدی چقدر دلم برات تنگ شده