اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

وقتی مامان عکاس میشه

1391/8/1 9:00
نویسنده : مامان سحر
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

جونم براتون بگه ..یه روز که مامانی تنها بود ومنهم2.5ماهه بودم به سرش زد که عکس بگیره... برا همینم منو سوژه کرد و.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مامانی وبابایی خیلی دوستتون دارم وخوشحالم که اومدم پیشتون

 

اینم یه خمیازه کوچولو  ویا شایدم خودمو ملوس کردم؟

اینم یه مدلشه دیگه...

 

حالا 1 2 3 ...بیا جلو میخوام شوت کنم..

این دوتا عکس هم که حسابی سانسور شده

به ریش ما میخندی بچه!!!!!!!!!!!!!!!!

زبون درازی هم که می کنی...سالی که نکوست از بهارش پیداست

دیگه دارم عصبانی میشما...!

مگه با شما نیستم .بابا خسته شدم...این چیه به گردنم آویزون کردین؟

 گردنبند ناپلئون بناپارته؟

خیالت راحت شد؟میخواستی اشکمو در بیاری؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 آبان 91 10:52
وااااااااااااای چه عکسایی.به به به این سلیقه.


مرسی
شهراد
1 آبان 91 22:17
عکسات خیلی قشنگ شده دوستت دارم اهورا جونم
خاله جونی
1 آبان 91 22:20
خواهر هنر مندی ها
دستت درد نکنه
من عاشق این عکسای زمینه قرمزم
پس گردنبند ناپلئون که گم شده بود دست و گردن اهورا خان بوده !


احتمالا
مامان آینده (آرزو)
1 آبان 91 22:35
سلام عزیزمممممممممممم
نازی عکساش خیلی بحالن ولی خودمونیمااااااا اهورا کوچولو چی کارش کردی گریه اش در اومد که ...
حسابی هر کاری خواستی کردی ها ....خیلی بانمکن ....اینطوریش کردی سرما نخوره فسقللللللل


سلامت باشی گلم..عکس مرداد ماهه
سمیرا،مامان آریامهر
2 آبان 91 0:57
ماشالله ماشالله ، ماشالله
چشم نخوری ایشالله
اهورای من چقدر ناز شدی عمه.
سحر جوون منم به سرم زده که اینجوری ازش عکس بگیرم


مرسی عمه
مامان آرتین
2 آبان 91 8:36
ای جونم عزیزم چقدر این اهورا جیگره خدا براتون نگهش داره
مامان آرتین
2 آبان 91 8:37
ای جونم عزیزم چقدر این اهورا جیگره خدا براتون نگهش داره
راستی چه عکسهای نازی انداختین دستتون درد نکنه[h
متشکرم از لطفت
مامان بنیتا
7 آبان 91 11:33
ممنون که به ما سر زدین...چه گل پسر نانازی ایشالا خدا براتون حفظش کنه.بوسسس برای اهورا خوشگله
مامی امیرحسین
12 آبان 91 15:53
خیلی ابتکار قشنگی بود. منم ایده گرفتم!
کمپلچه
11 آذر 91 20:11
نی نیت خیلی نازه.امیدوارم همیشه در کنارش شاد باشی.