اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

خوش قدم مامانی

1391/8/23 7:53
نویسنده : مامان سحر
818 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشکلم سلام ،الان که میخام شروع کنم به نوشتن سورنا خوابیده وتو هم تازه از خواب بیدار شدی...

امروز با هم رفتیم دانشگاه تا برا مامانی کارهای ثبت نام ترم آخر رو انجام بدیم.هر کسی که تورو تو بغلم میدید قربون صدقت میرفت ومیخواست بخوردت... اما مامانی تورو بغل هیچکی نداد...

تموم کارا خوب پیش رفت واستاد محمودی هم تا تورو دید گفت که نمی خواد تا آخر ترم سر کلاس بیای و من از این موضوع خیلی خوشحالم...اهورا 4ماههعاشقتم نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه اریسا کوشمولو
18 مهر 91 14:52
اخی عزییییییییزم ماشالله خدا حفظش کنه پسمل نازو بووووووووووووووووووس
مرسی به ما سر زدین خیلی خوشحالمون کردین



مرسی دوستت دارم...
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
18 مهر 91 15:55
ممنون که پیش ما اومدید .با افتخار به لینک دوستای حسام کوچولو پیوستید.


خوش اومدی دوست جونی
مامان جونی
19 مهر 91 7:11
سلام.به به !می بینم که اهورا سپر کلاس نرفتنت شده؟!!



ایجوریاس دیگه....
مامان علی خوشتیپ
19 مهر 91 9:11
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
آخی قدم نینیتون مبارک.چه اسمای خوشگلی روی گل پسرات گذاشتی
خدا حفظشون کنه براتون
من با افتخار لینکتون کردم
فکر کنم شما خاله شهراد باشین.درسته؟


متشکرم ...آره شهراد جونی خودم
سمیرا،مامان آریامهر
30 مهر 91 14:28
آریامهر منم عین این سرهم رو داره
شهراد
1 آبان 91 22:06
ای ول به استاد محمودی
راستی شهراد به افتاد می گه استاد


وروجک