اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

کارهای 5ماهگی گلپسری

1391/8/23 7:54
نویسنده : مامان سحر
875 بازدید
اشتراک گذاری

گلپسر مامانی حالا دیگه ٥ماهش تموم شده وخیلی کارهای قشنگ بلده،وقتی میام تو اتاق باید یواشکی بیام وگرنه اینقدر نگام میکنی تا بغلت کنم..منم که عاشق خنده هاتم برا همینم قربون صدقت میرم وتو ریسه میری...حالا دیگه سعی میکنی هر جا رفتی کل فضا رو بر انداز کنی وپیش خودت تجزیه تحلیل کنی...اون ملچ ملوچ دستات که از همه خوردنی تره ....دوست داری با پاهات بازی کنی ولی هنوز نمیتونی...صبحها که از همیشه خوش اخلاق تر وشاداب تری...چند روزی هم هست که خوردن سرلاک رو شروع کردی وخیلی هم دوست داری...وقتی قاشق صورتی رو میبینی دیگه ول کن نیستی ....راستی بو وطعم سیب رو هم خیلی دوست دارییییییییی!!!!!!

کادو پیچ مامانیمثل یه کادوی روبان بسته تودل مامانیت جا باز کردی ..2.5ماهه

وای از اون شیرین کاریهات 3ماهه

لپو مامانی 2ماهشه

2.5ماهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هانا
25 مهر 91 13:28
سلام عزيزم واي چه پسر گلي خدا حفظش كنه
سمیرا،مامان آریامهر
26 مهر 91 17:19
سلام خانمی خوبی؟مرسی که بهمون سر زدی. ما رو با چه اسمی لینک کردی؟ پیداش نمیکنم . مارو با اسم : آریامهر،گل پسرک نازم لینک کن . منم شما رو با اسم :نفس اهورایی فرشته ها لینک میکنم


مرسی گلم
بابای امیرحسین
27 مهر 91 0:11
سلام پسری خیلی ناز شدی البته ناز بودی ماشالله به این صورت ناز و نگاه خوشگل چه استاد خوبی. اگه استاد من بود میگفت با بچه ات بیا که اونم یاد بگیره موفق باشین
مامان حسام کوچولو
28 مهر 91 15:09
گل پسر چقذر تو با نمکی ماشالله.معلمه که خوب دل مامان و بردی
ادی دوست همیشه وفادار
29 مهر 91 11:44
دل برات تنگ شده ،کی میای؟
سمیرا مامان آریامهر
1 آبان 91 0:19
عزیزم آپم ، اگه فرصت کردی بیا
خاله جونی
1 آبان 91 22:11
چقدر دوستت دارم اهورا
چقدر دلم براتون تنگ شده
بازم که اومدم اینجا کلی دلم وا شده و کلی هم ...دلم تنگ تر
جیگررررر دوست داشتنی اخماشو ببین عروسکی هاااا


ما هم دلمون تنگ شده خاله جونی