اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

دوباره اومدی تو خوابم...

1391/1/15 12:26
نویسنده : مامان سحر
508 بازدید
اشتراک گذاری

13بدر خیلی خسته شدم ،شمال بودم وشبانه برگشتم تهران...

سرمو که گذاشتم رو بالشت خوابم برد، جیگر مامانی اومدی تو خوابم ، می خواستم حمامت کنم... اونقدر تپل بودی که تو بغلم جا نمیشدی...

صبح که بیدار شدم خیلی دلم برات تنگ شده بود ..کاش کنارم بودی وپا کوچولوت رو بوسه باران میکردم.از دوریت کم طاقت وخسته شده ام...2ماه دیگه  تو دلم  همین جا کنار قلب مامانی هستی... منتظر اون روز هستم وبرای دیدنت لحظه شماری میکنم...

وقتی که خسته می شم ودلم میگیره بابا محمد بهم دلداری میده ومیگه:قدر این روزها رو بدون ،این یه هدیه آسمونیه که خدا به ما داده وبهترین لحظه هایی که دیگه ممکنه امتحانش نکنی...

اینم1000 تا بوس برا کوچول موچول خودمماچماچماچقلبقلبقلبماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دادا سورنا تقدیم می کند
15 فروردین 91 18:34
سلام به دادا کوچول خودم پس کی میای تا حسابی بچلونمت
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
16 فروردین 91 12:07
ای جون خاله چه زود زود میای تو خواب مامانی
یه کم تو خواب منم بیا
دوستت دارم


به فرشته ها میگم تو خواب خاله زهرا جونی هم برم
بابا محمد
17 فروردین 91 11:47
دیدی از همین حالا داری فرق می زاری بابایی...
پس چرا تو خواب ما نمیای؟
اشکالی نداره ولی برام عزیزی مثل دادا سورنا


عوضش هر وقت که شما وسورنا جون حرف میزنین من تودل مامانی بالا وپایین میپرم وغوغا میکنم ....دوستت دارم بابایی وسورنا جونی