اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

31هفتگی گلپسری

1391/1/30 12:28
نویسنده : مامان سحر
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسملی خودم،خوبی مامان جونی...دیروز رفتم دکتر جونیت

(خانم دکتر مقصودی) همه چیز خوب پیش میره،صدای قلبت رو هم بابایی اولین

بار بود که میشنید... اولش هول شده بود ومیخواست از مطب بره بیرون

،کلی دلمون برات تنگ شده عزیزکم...www.smilehaa.orgاینم یه ماچ از پسملی....

دکتر میگفت یه کمی ریزه میزه هستی !بابایی دست پاچه شد وگفت:(کی؟)

پ نه پ مامان بچه  که از ریزه بودن داره میترکه!خندهقهر

برا همینم به داروهام امگا3 را هم اضافه کرد...خوب بخور نوش جونت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 اردیبهشت 91 13:45
نفس خاله ...ریزه میزه خاله... دلم برات تنگ شد... بخول نوش جونت
(شهرادشیر کوچولو)
2 اردیبهشت 91 13:46
اهوووووووووووووووووووووو عشق نفس دوستت دالم بخول همه لو مامانی داله می تلکه
مامان سارا
4 اردیبهشت 91 18:16
سلام .از چیزی نترسین و توکل کنید به خدا. منم مثل شما هفته 31 رو تموم کردم و وارد هفته 32 شدمبا این تفاوت که نی نی من گل دخمله.اگه به وب دختر ما سر بزنید و نظر بذارید خوشحال میشیم


مرسی عزیزم