اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

نیایش

1391/1/22 16:51
نویسنده : مامان سحر
507 بازدید
اشتراک گذاری

بارلا ها هستی ات را شکر میکنم ،مادرانه

احساس قشنگیست حس تپش ها،حس ضربان زندگی در وجودت و  حی

بودن یا نبودن ،هست یا نیست،حس غریبیست...

وقتی لایق میکنی بر رضوانت،خضوع را،صبر را معنا میکنی...

وسپیده دمی که نگاه را می گسترانی،عشق را ارزانی میداری!

این حس امانت،این بار گران،این شکوفه صبر را...

هستی ات را شکر ،وجودش در امان حق...

 شکلک های محدثه شکلک های محدثه

پسر گل مامانی،بی صبرانه منتظرت هستم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جونی
23 فروردین 91 19:48
شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:22
اهورا
نفس فرشته ها
دیشب خواب تو رو دیدم
داشتی نگام می کردی
چی می خواستی با اون نگاه معصومانت به من بگی؟
کلی حس خوب داشتم
کلی ذوق کردم که اومدی به خوابم
دوستت دارم
برا اومدنت لحظه شماری می کنم


مرسی خاله جون مهربون،نمی دونم شما چی جوری هستی که اینقدر مامان جونم دوستت داره وهمیشه براتون دعاهای خوب میکنه

مامان امیرحسین
27 فروردین 91 1:06
سلام عزیزم ببخشید الان نظرتونو دیدم مبارکت باشه و امشالله به سالامت گل پسر شما هم به دنیا بیاد. خوشحال شدم و شمارو لینک کردم.
بابا محمد
27 فروردین 91 8:52
خیلی دوستت دارم بابایی...2شب پیش هم خوابتو دیدم وبرا مامان سحر تعریف کردم...