اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

وقتی بغضم میگیره...

1391/8/6 13:04
نویسنده : مامان سحر
593 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا وقتی بغضم میگیره،دلم میخواد خدا بیاد اشکامو پاک کنه...

امروز یه مطلبی رو تو یه وبلاگ یه کوچولو خوندم که خیلی ناراحت شدم والان هم که مینویسم چشمام بارونی بارونیه...نی نی بدون بابایی،آره مریم کوچولویی با چشما ی خوشگل ،با چشمای آسمانی که گویی پدر را از خدا طلب میکند...خیلی دلم گرفت وخواستم این متن رو تقدیمش کنم.

تقدیم به مریم کوچولوی عزیزم:

زندگی کن ولبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی میکنند واز نفست آرام میگیرند وبه امیدت زنده هستند وبا یادت خاطره میسازند.من همان را برایت آرزو میکنم که در زندگیت بهترین معنا می شود.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 آبان 91 1:34
سلام از مطلبت ناراحت شدم اما آدرس وبشو بده منم سر بزنم.اگه اشکالی نداره
بابا محمد
7 آبان 91 9:54
همیشه دلت با کوچکترین تلنگری میشکنه... ایشالا سایه ی پدر بالا سر همه بچه ها باشه وهمچنین مهر مادر
نانازی
7 آبان 91 9:56
خیلی ناراحت شدم ...خیلی با احساسی دختر....به ما هم سری بزن


مرسی حتما میام
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 آبان 91 23:45
راست می گی واقعا حالم خراب شد.خدا قسمت نکنه.
زهره(مامان اهورا)
8 آبان 91 13:23
سلام من همیشه خیلی خوشحال میشم که میبینم چه بچه های خوشگل و دوست داشتنی اسمشون اهورا است...
انشاالله اهورای شما هم زیرسایه پدرومادر و در پناه الطاف یزدان پاک شادو سالم باشه
بوووووووووووووووس برای اهورا کوچولو و مامان بااحساسش


مرسی گلم
مامان آینده (آرزو*)
9 آبان 91 20:46
سلام عزیزمممممممممم واقعاااااااااااا ناراحت شدممممممم ....انشاا... خدا طاقتشون بده ...واقعا خیلی سخته .... میشه آدرس وبلاگش رو بیای بدی منم برم سر بزنمممممممم ....ممنون میشم ....