اهورا قبادی ارفعیاهورا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

نفس اهورایی فرشته ها

سری به اتاقم...

1391/8/8 13:28
نویسنده : مامان سحر
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

هیپنوتیزمقهقههگاوچراناسترسبای بایدلقکخوابیولساکتقهرسبزنیشخندماچدل شکستهعینکخنثیخوشمزهبغلخوابچشمک

 

اینجا اتاق منو دادا سورناست.. مامانی اونو به دو قسمت تقسیم کرده ونصف اتاقو قرمز  و آدیداس برای دادا ونصف دیگه که برا منه عروسکی وابری و آبیه....من روزی ١ساعت تو اتاقم میرم وبازی میکنم با عروسکهای بالا تختم ...چون نمی خوام مزاحم درس خوندن دادا بشم.

اینجا دارم با کلید بازی میکنم واین بازیرو خیلی دوست دارم(٥ماهه)

 

 

اولین باری که اومدم تو اتاقم ٢٠روزم بود  وفقط یه کمی از این عروسک بزرگتر بودم.این لباسهایی که تنم میبینی شماره صفر بوده کا مادر جون اونا رو دوباره کوچیک کرده تا اندازم بشه... مادر جون دوستت دارم ....

 شکلک های محدثه شکلک های محدثه

                    ahoora   joonam

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 آبان 91 16:57
وااااااای خوشمل خاله عروسکات تو این بارون خیس نشن!!!!!


نه نمیشن خاله جونی
مامان بهراد
9 آبان 91 11:08
عزيزم خدا برات حفظش كنه خيلي شيرين و بامزه هستي عكسايي هم كه ماماني ازت گرفته حرف نداره مباركت باشه كوسول موسول، خوكچله مامان
بوس بوس


مرسی خانومی
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 16:13
ممنون عزیزم که به دیدنمون اومدین
مامان علی مرتضی
10 آبان 91 12:27
سلام دوست عزیز قدم نو رسیده مبارک انشالله زیر سایه شما بزرگ بشه خوب کردی اتاقشون رو یکی کردی مامان سورنا جان اهورا ک هنوز کوچیکه واسه همین ب سورنا بیشتر برس و اگه ب نینی دست زد همش نگین نکن نکن چون عقده ای میشه واز داداشی بدش میاد البته میدونم شما بهتر بلدید پس شرمنده منم خوبی رو برای شما خونواده ی عزیز آرزو دارم راستی ما فردا داریم میریم مسافرت تا بیام میامو بهتون سر میزنم


خوش بگذره گلم ما هم تازه از اصفهان اومدیم
مامان علی مرتضی
10 آبان 91 12:27
ماشالله نی نی دوم هم مث سورنا خوشکله خدا حفظشون کنه براتون
مامان بنیتا
15 آبان 91 0:56
نازی ..خدا نگهدار تو و داداشیت باشه عزیزم
مامان آینده (*آرزو*)
18 آبان 91 14:53
سلاممممممممممممممممممم عزیزمممممممممم

واییییییییییییییییییییییییییییییی ممنون گلمممممممم که اومدی وبم و نظر دادی مرسی زاز لطفت باشه حتما ...برام دعا کن عزیزممممممممممممم .....دعا کن وقتی میرم سونو همه چی خوب باشه ...بوووووووووووسسسسسسسسسسس


خیلی دوستت دارم ...عزیزم من برات دعا میکنم ولی یادت باشه مادری که بارداره دعایش مستجاب میشه پس بهترین ها را برایش بخواه
مرجان مامان آران
20 آبان 91 1:29
خدا حفظش کنه این پسر عسلووووووووووووو خوشحال میشم همو لینک کنیم